Friday, April 12, 2019

Tugasan Video Pengajian Malaysia

Tajuk : Pendapat kita belajar kelas Pengajian Malaysia



Belejar di dalam kelas Miss hana memang best.. Saya sangat suka.. Kalau dulu kat sekolah saya tak minat nak tahu tentang ni semua, tapi sekarang saya dah minat.. Sehingga saya masih ingat jalan cerita filem tanda putera.. Terima kasih Miss Hana..

Disediakan oleh: Nurul Hidayah Binti Abd Razak




(kalua letak video tak jalan, so saya bagi link dekat youtube je)

Disediakan oleh: Ahmad Syukri Bin Amri






Terima kasih puan hana kerana mengajar saya lebih dalam tentang sejarah dan perkembangan malaysia ❤️
Disedikan oleh : Nurul Nabilah Binti Mohd Asri
Hehehe ada sikit-sikit bunyi ayam tu tak boleh dah nak cover yang penting saya berusaha untuk bercakap walaupun otak blur blur ayam. Dengan vdeo tiba-tiba jadi putih😢. Tapi tak apa untuk Miss Hana saya okay okay je hahaha.  Terima kasih Miss sebab mengajar saya dalam pengajian malaysia💕. 
Disediakan oleh, seri Anynazira binti Jumain

No comments:

Post a Comment

Tugasan Video Pengajian Malaysia

Tajuk : Pendapat kita belajar kelas Pengajian Malaysia Belejar di dalam kelas Miss hana memang best.. Saya sangat suka.. Kalau du...